




Fler alternativ?
Abu Linen Shirt Clay
Hitta rätt storlek
- Modellen på bilden: 190 cm, 84 kg, bär M.
Varför handla på Care of Carl?
-
Produktbeskrivning
- Producerad i Portugal.
- Tvättad kvalitet tillverkad i lin.
- Turn down-krage.
- En bröstficka.
- Manschett med en knapp.
- Stängs med pärlemorknappar.
- Rymlig passform
- Normal i storleken, vi rekommenderar att du väljer din vanliga storlek.
- Modellen på bilden: 190 cm, 84 kg, bär M.
Passform
Produktens artikelnummer29063611
-
produktens mått
Se hur vi mäter och översätter storlekar »Mått i cm S M L XL Skjortärmlängd 87 89 91 93 Bröstvidd 108 114 118 122 Midjevidd 100 106 114 118 Plagglängd 76 77 79 81
-
Tvättråd & material
-
Recensioner
4.8(17 Betyg)(14)(2)(1)(0)(0)Great shirt, softt, relaxed and still stylishFint material men tyvärr dålig passformEn helt rättfram, snygg och skön linneskjorta utan ful logo.Snygg skjorta, bra passform och jättefin färg.
-
Om A Day's March
A Day’s March skapar plagg med långvarig kvalitet och design, tänkta att hålla över tid och bortom trender. Upptäck tidlösa, ändock samtida, plagg som hjälper dig att ta dig ann vardagens triumfer och problem.Varumärket grundades 2014, av Marcus Gårdö, Pelle Lundquist och Stefan Pagréus, och har idag ett tydligt fokus - att skapa kvalitativa plagg utan utgångsdatum till ett bra pris, utan att ge avkall på sina högt ställda miljöambitioner.
-
Tillverkarinformation
- Namn:
- A Day’s March S & S AB
- Adress:
- Kronobergsgatan 49, 11233, Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktens artikelnummer:
- 29063611r
- EAN/GTIN:
- Tillverkarens artikelnummer
- 101541-21
- Tillverkningsland:
- Portugal
Här ovan har vi samlat svar på några vanliga frågor som kan vara till hjälp. Om du har en specifik fråga om produktsäkerhet rekommenderar vi att du kontaktar tillverkaren direkt.
A Day’s March skapar plagg med långvarig kvalitet och design, tänkta att hålla över tid och bortom trender. Upptäck tidlösa, ändock samtida, plagg som hjälper dig att ta dig ann vardagens triumfer och problem.Varumärket grundades 2014, av Marcus Gårdö, Pelle Lundquist och Stefan Pagréus, och har idag ett tydligt fokus - att skapa kvalitativa plagg utan utgångsdatum till ett bra pris, utan att ge avkall på sina högt ställda miljöambitioner.