


Fler alternativ?
Asenby Leather 3 cm Belt Cognac
Hitta rätt storlek
Bältets storlek anger längden från spännet till mittenhålet. Mät midjan och välj ett bälte 5–10 cm längre än midjemåttet. Undvik att välja ett bälte som exakt matchar din midje- eller byxstorlek, eftersom det begränsar justeringsutrymmet. Se tabellen för en ungefärlig omvandling från byxstorlek till bältesstorlek.
Byxstorlek | W29-30/46 | W31-32/48 | W33-34/50 | W36/52 | W38-40/54 |
Bältesstorlek | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 |
Varför handla på Care of Carl?
-
Produktbeskrivning
- Producerat i Italien.
- Tillverkat av läder från noggrant utvalda garverier.
- Silverfärgat spänne med graverad logotyp.
Produktens artikelnummer28388711
-
produktens mått
Se hur vi mäter och översätter storlekar »Mått i cm 85 90 95 105 Längd innersta hål 80 85 90 100 Längd yttersta hål 90 95 100 110 Totallängd (rem) 105 110 115 125 Bredd 3 3 3 3 Längd spänne 5 5 5 5 Bredd spänne 3,6 3,6 3,6 3,6
-
Tvättråd & material
-
Om Tiger of Sweden
Det Stockholmsbaserade varumärket Tiger of Sweden grundades 1903 med syftet att klä män och kvinnor i plagg som uppmuntrar till självförtroende och personlig stil. Varumärket har sedan starten präglats av en stolt skräddartradition och ett noggrant hantverk med fokus på snitt, form och material. Varumärkets kärnvärden är centrerade kring kultur, kreativitet och hantverk, liksom av en strävan efter konstant utveckling av såväl design och kvalitet som intellektuella värden. -
Tillverkarinformation
- Namn:
- Tiger of Sweden AB
- Adress:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktens artikelnummer:
- 28388711r
- EAN/GTIN:
- Tillverkarens artikelnummer
- 109706-12S
- Tillverkningsland:
- Italien
Här ovan har vi samlat svar på några vanliga frågor som kan vara till hjälp. Om du har en specifik fråga om produktsäkerhet rekommenderar vi att du kontaktar tillverkaren direkt.
Det Stockholmsbaserade varumärket Tiger of Sweden grundades 1903 med syftet att klä män och kvinnor i plagg som uppmuntrar till självförtroende och personlig stil. Varumärket har sedan starten präglats av en stolt skräddartradition och ett noggrant hantverk med fokus på snitt, form och material. Varumärkets kärnvärden är centrerade kring kultur, kreativitet och hantverk, liksom av en strävan efter konstant utveckling av såväl design och kvalitet som intellektuella värden.