





Fler alternativ?
Joachim Wool Double Breasted Blazer Dark Ink
Hitta rätt storlek
- Modellen på bilden: 190 cm, 84 kg, bär 48.
Varför handla på Care of Carl?
-
Produktbeskrivning
- Tillverkad i ull.
- Helfodrad, vilket ger ett följsamt plagg med en genomarbetad insida.
- Foder tillverkat i acetat och kupro.
- Två framfickor.
- En bröstficka.
- Tre passpoalerade innerfickor.
- Ärmslut med osprättade knapphål.
- Dubbelt sprund.
- Smal passform
- Normal i storleken, vi rekommenderar att du väljer din vanliga storlek.
- Modellen på bilden: 190 cm, 84 kg, bär 48.
Passform
Produktens artikelnummer28263611
-
produktens mått
Se hur vi mäter och översätter storlekar »Mått i cm 46 48 50 52 Ärmlängd 44,5 45 45 46 Bröstvidd 98 102 104 108 Midjevidd 88 92 94 100 Plagglängd 75 76 76 78 Axelmått 43 44 45 46
-
Tvättråd & material
-
Om Tiger of Sweden
Det Stockholmsbaserade varumärket Tiger of Sweden grundades 1903 med syftet att klä män och kvinnor i plagg som uppmuntrar till självförtroende och personlig stil. Varumärket har sedan starten präglats av en stolt skräddartradition och ett noggrant hantverk med fokus på snitt, form och material. Varumärkets kärnvärden är centrerade kring kultur, kreativitet och hantverk, liksom av en strävan efter konstant utveckling av såväl design och kvalitet som intellektuella värden. -
Tillverkarinformation
- Namn:
- Tiger of Sweden AB
- Adress:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktens artikelnummer:
- 28263611r
- EAN/GTIN:
- Tillverkarens artikelnummer
- 112248-09C
- Tillverkningsland:
- Rumänien
Här ovan har vi samlat svar på några vanliga frågor som kan vara till hjälp. Om du har en specifik fråga om produktsäkerhet rekommenderar vi att du kontaktar tillverkaren direkt.
Det Stockholmsbaserade varumärket Tiger of Sweden grundades 1903 med syftet att klä män och kvinnor i plagg som uppmuntrar till självförtroende och personlig stil. Varumärket har sedan starten präglats av en stolt skräddartradition och ett noggrant hantverk med fokus på snitt, form och material. Varumärkets kärnvärden är centrerade kring kultur, kreativitet och hantverk, liksom av en strävan efter konstant utveckling av såväl design och kvalitet som intellektuella värden.